HOE WIJ OMGAAN MET HET VIRUS COVID-19
Ook bij Bouma Vervoersdiensten merken we de veranderingen welke een flinke druk leggen op onze dienstverlening. Uiteraard snappen we dat u een prettig gevoel wilt tijdens het reizen. Met alle veranderingen die plaatsvinden en maatregelen die van tijd tot tijd anders zijn, volgen we de ontwikkelingen en kijken we bij Bouma Vervoersdiensten elke periode hoe wij onze dienstverlening kunnen aanpassen aan de maatregelen van het RIVM. Enkele praktische maatregelen die we voor onze gasten uitvoeren zijn voor nu gebruikelijk;
- We schudden momenteel geen handen;
- We verzoeken u zoveel mogelijk vooraf te betalen bij reserveren via iDeal, Paypal of creditcard. Indien u toch liever cash betaalt, verzoeken wij u vriendelijk het geld op het armsteun in het midden te leggen;
- Ná elke rit desinfecteren we alle oppervlakten waar gasten hebben gezeten;
- Ramen worden op een kier gezet voor voldoende ventilatie, eventueel ook middels hoge stand van de airco.
- Zoals uiteraard al gebruikelijk was, worden de portieren voor iedere gast open gehouden;
- Uw bagage wordt door de chauffeur in de kofferbak geplaatst.
- Zolang de maatregelen van kracht blijven, is in ons voertuig een plexiglasscherm gemonteerd tussen de voorstoelen en achterbank;
- Onze chauffeurs blijven uiteraard uw bagage brengen naar uw voordeur, echter komen wij uit voorzorg niet binnen in uw huis;
- Onze chauffeurs komen niet binnen in kleine ruimten of waar teveel mensen aanwezig zijn, en blijven wachten bij de deur of entree.
- Zowel onze chauffeur als een verzoek aan onze gasten indien u moet niezen of hoesten de elleboog te gebruiken.
Mocht u onverhoopt vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dat graag. Zo kunnen we samen de dienstverlening optimaal houden.
Team Bouma Vervoersdiensten